مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرداخت الکترونیکی

مطالب دیگر:
پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری های حسابداری (جلد اول) تألیف هندریکسن و ون بردا ترجمه پارسائیانپاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری های حسابداری (جلد اول) تألیف هندریکسن و ون بردا ترجمه پارسائیانپاورپوینت کوسه ها (شکارچیان ماهر)پاورپوینت یخچال های طبیعیپاورپوینت خلاصه کتاب بهداشت ورزشی تالیف محمدحسن علي زادهپاورپوینت بررسی معماری مدرسه آقابزرگ کاشاندستورکار گودبرداری در ساختمان برای مهندسین ناظرپاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری های حسابداری (جلد اول) تألیف هندریکسن و ون بردا ترجمه پارسائیانپاورپوینت پروژه درس روش های تولیدپاورپوینت بلورشناسی در فیزیک حالت جامدپاورپوینت چینه شناسیگزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتریپاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری های حسابداری (جلد دوم) تألیف هندریکسن و ون بردا ترجمه پارسائیانپاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم درخواست تاکسی آنلاین به همراه فایل رشنال رزفایل خام ارزیابی عملکرد کارکنان موسسات حسابرسیپاورپوینت واریس، علت و درمان آنپاورپوینت بررسی معماری موزه هنر میلواکیپاورپوینت شرکت سیسکو سیستمز (Cisco Systems)پاورپوینت حقوق ارتباط جمعیپاورپوینت حشرات در قرآن و احادیثپاورپوینت جامعه شناسی عمومیپاورپوینت کارگاه برنامه ریزی شهریپاورپوینت امیرکبیرپاورپوینت قطعه بندی تصویرپرسشنامه درگیری تحصیلی (آپلتون و همکاران، 2006)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرداخت الکترونیکی|41016933|okc|bf|اُ کِی|
در حال حاظر شما فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرداخت الکترونیکی را دنبال می کنید .

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docx

قسمتهایی از متن مبانی نظری و پیشینه

تجارت الکترونیک مفهوم گسترده­ای دارد که در بر گیرنده فعالیت­هایی نظیر مبادله کالا و خدمات دارای ارزش از طریق یک شبکه رایانه­ای و از راه دور با وسیله ارتباطی مشخص می­باشد . برای تجارت الکترونیک تعاریف متنوعی شده است که در تمامی آنها، جنبه­های اساسی و مشترک به چشم می خورد. در اینجا، به بعضی از این تعاریف پرداخته می­شود:

2-2- تجارت الکترونیکی و صنعت بانکداری

دریافت و پرداخت پول و انجام عملیات مالی شرط اولیه برای شکل گیری هر گونه معامله و برقراری ارتباط تجاری می­باشد و انجام تراکنش های مالی از طریق بانک ها و مؤسسات مالی امکان پذیر است . بنابراین تجارت و بانکداری یک ارتباط نزدیک و تنگاتنگ دارند و لازم و ملزوم هم بوده و به هم وابسته­اند. در عصر اطلاعات و ارتباطات، تجهیزات الکترونیکی و مسئله جهانی سازی که شکل جدیدی از بازرگانی بنام تجارت الکترونیک را بوجود آورده، نیاز به یک سیستم بانکی پیشرفته که همگام با این تحولات باشد را ضروری می­سازد. از طرف دیگر روشهای تجارت الکترونیک برای بانک­ها فرصت جدیدی ایجاد نموده است که می­توان از آن جهت ارائه خدمات مالی نوین و ایجاد یک ابزار رقابتی مؤثر، استفاده نمود (سید جوادین، 1384).

2-3- بانکداری الکترونیکی

در دهه گذشته فناوری اطلاعات اثر شگرفی بر صنعت بانکداری داشته است. این امر باعث شده طبیعت ارائه خدمات مالی به مشتریان متحول شده است. بانک­ها مزایای گوناگونی از ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به دست می­آورند که از آن جمله می توان به هزینه تعاملات کمتر، ارائه خدمات 24 ساعته و افزایش کارایی اشاره کرد (ایراندوست، 1385).

بانکداری الکترونیکی چیست ؟

پدیده بانکداری الکترونیکی یکی از دست آوردهای تجارت الکترونیک محسوب می­شود. با رشد روز افزون حجم تجارت الکترونیک در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیک نقش بسیار اساسی در تجارت الکترونیک پیدا کرده است. به طور کلی بانکداری الکترونیکی به معنی ارائه کلیه خدمات بانکی از جمله نقل و انتقال منابع از طریق یک شبکه ارتباطی عمومی و قابل دسترس رایانه­ای می­باشد (ایران دوست، 1385). از مزایای استقرار سیستم بانکداری الکترونیکی می­توان به­ امنیت و سرعت، آسان بودن و سادگی، هزینه کم، کاهش اشتباهات انسانی، بهره­وری و کارآیی، بهبود روابط با مشتریان (ایراندوست ، 1385) و غیره .. اشاره کرد. خدمات بانکی را می­توان از روش­های محتلف مانند شبکه­های مدیریت یافته، صفحات وب، بانکداری اینترنتی، بانکداری خانگی و خدمات مبتنی بر تلویزیون ارائه کرد.